Netwerkorganisatie

Error message

Deprecated function: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in include_once() (line 20 of /home/mediawijs/domains/communicatiewijs.nl/private_html/includes/file.phar.inc).

Theresia Gommans (1968), organisatieadviseur, coach en trainer op het gebied van persoonlijke effectiviteit en ontwikkeling. Eerder werkte zij als auditmanager bij de interne auditdienst van de gemeente Rotterdam, bij de Provincie Zuid-Holland en Ernst & Young.
Zij studeerde Bedrijfseconome aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en volgde diverse opleidingen op het gebied van Communicatie, Systemisch Werken en Geweldloze Communicatie. Sinds 2011 heeft zij haar eigen bureau Theresia Gommans Coaching & organisatieadvies.

Jan van Koert (1943), trainer, coach, auteur en mediator. Hij coacht en traint individuen, koppels en (business)teams om hen, op basis van plezier en verbondenheid, te ondersteunen bij het bereiken van hun doelen. Bijvoorbeeld: medewerkers in de verstandelijk gehandicaptenzorg, onderwijskrachten, jeugdzorgmedewerkers, mediators, rechters en ‘Officieren van Justitie’.
Hij heeft een langjarige carrière in het bedrijfsleven achter de rug, waarvan 15 jaar als directeur van zijn eigen BV.
Sinds 1999 is hij internationaal gecertificeerd trainer Geweldloze Communicatie. Overige specialismen zijn: Neuro Emotionele Integratie, Natuurgeneeskunde en Masterpractitioner NLP.
Sinds 1998 heeft hij Vine coaching en training.

Martin van der Meulen (1964), trainer. Hij geeft basis- en verdiepingstrainingen, jaartrainingen (onder andere voor onderwijsprofessionals) en de Leergang Verbindend Leiderschap. Ook verzorgt hij in-company trainingen voor de commerciële en non-profit sector als L’Oréal, ABN-AMRO, Shell, AkzoNobel en gemeenten
Sinds 2001 is hij bezig met Geweldloze Communicatie en vanaf 2004 is hij internationaal gecertificeerd trainer Geweldloze Communicatie. 
Eerder vervulde hij als bedrijfskundig ingenieur diverse managementfuncties in het bedrijfsleven en bij de (semi)-overheid. Hij is afgestudeerd in Technische Bedrijfskunde.
Sinds 2004 is hij eigenaar van ai-opener.

Marie Miyashiro (1961), organisatieconsultant, spreker, trainer, auteur. Zij is eigenaar van Elucity Network, Inc., een empathie-gebaseerd consultanc y- en trainin gsbureau in Tucson, Arizona. Zij heeft Integrated Clarity ontwikkeld en werkt voor Fortune 500 bedrijven, non profits, universiteiten en overheden in de USA en Azië. Zij is samenwerkingspartner van CommunicatieWijs en kwam zomer 2012 naar Nederland voor trainingen en lezingen.

Nanja Mol (1967), trainer, coach en interim manager. Zij begeleidt verandering. Dit doet ze als coach op individueel-, team- en organisatieniveau en als trainer op het gebied van leiderschapschapsontwikkeling, coaching en feedback, bij klanten als de Gasunie, Kluwer en gemeenten. Verder werkt ze als als (interim) manager. Eerder zette zij bij de Boertien Groep de business unit Coaching op en werkte zij voor klanten als ING, Eiffel en de rechtbanken.
Ze werkt volgens de eclectische benadering en maakt bijvoorbeeld gebruik van Transactionele Analyse, Covey en Geweldloze Communicatie.
Zij is afgestudeerd aan de Hogeschool voor de Kunsten.
Sinds 2010 heeft zij haar eigen bedrijf: www.nanjamol.nl.

Hannie Opdam (1954), tandarts, trainer, coach. Zij geeft trainingen en workshops voor tandartsen gericht op effectieve communicatie en daarmee een succesvolle bedrijfsvoering. Door bewustwording van eigen gedachten, gevoelens en behoeften kun je frustraties omzetten naar oplossingen die voor alle partijen werken. Hannie is afgestudeerd aan de Rijksuniversiteit van Utrecht en werkt sinds 1979 als tandarts. Momenteel heeft ze haar eigen praktijk in Zwolle. Ze is onder andere expert in Geweldloze Communicatie en past dit sinds 2008 dagelijks toe in haar praktijk.

Irma Vroegop (1965), procesbegeleider, trainer en coach. Ze faciliteert sessies gericht op vernieuwing die uitgaat van de kracht van mensen en hun sociale netwerken. Bijvoorbeeld Welzijn Nieuwe Stijl. Haar trainingen zijn gericht op effectiviteit in de communicatie tussen mensen, in teams en/of in de organisatie.
Klanten zijn nonprofit-organisaties waaronder wijkraden, welzijnsorganisaties en gemeenten, onderwijsinstellingen en particuliere opdrachtgevers. Zij studeerde sociaal pedagogische hulpverlening en omgangskunde aan resp. de Hogeschool Midden Nederland en Utrecht. Irma volgde vele trainingen Geweldloze Communicatie.